Monday, 11 January 2016

Aku lupa

Kadang kadang kite lupe untuk mendoakan orang lain..kite lupe apa yg kite miliki sekarang pon semua berkat doa dari insan lain.. Kite lupa walau sebesar apa pon dugaan..tak boleh dibanding dengan kuasa Allah yang maha besar..maha mengetahui maha bijaksana..teruskan berdoa kerna tiada apa yang mustahil dengan kun fa ya kun Allah.. Bersyukurlah atas setiap yang kita miliki dalam hidup kita, kerna masih ada insan lain yang berjuang untuk hidup..doakan mereka. Kuasa doa itu tersembunyi tapi magikal. Hanya perlukan spirit keyakinan yang penuh kebergantungan sebagai hamba kepada tuhannya.. Cepat atau lambat..pasti Allah akan beri yang terbaik..keep praying :)

Terima kasih ya Allah beri aku peluang untuk bertemu dengan sahabatku.. setelah bekali kali tertangguh. Sesungguhnya Engkaulah sebaik baik perancang..

Wahai tuhan yang tak pernah mengecewakan kami, kabulkan lah doa kami, kabulkan lah doa orang tua nya, kabulkanlah doa orang yang menyayanginya, sembuhkan lah dia.  Sesungguhnya, Engkau lah yang memberi penyakit sebagai ujian untuk hambamu, dan kau jualah yang memberi penyembuhan atas segala kesakitan..
Sayangi mereka ya Allah.. Jadikanlah kami hamba mu yang tak pernah putus berdoa kepada mu..

No comments: