Sunday, 1 December 2013

memori holiday di ganu with my family ^_^


 

Beberapa hari ni,kawan-kawan asyik mention pasal nak balik jer...maklumlah rumah dekat.. jelousnye..nak balik jugak!!! Tak pe alia..sabar ea,,sabar.. tunggu habis sem 1 ni.ko baliklah..(mood:pujuk hati sendiri -^_^-)
 Tadi baru jer telefon ibu..bagitahu dah dapat loan MARA..yeh!!yeh!! Alhamdulillah..terima kasih ya Allah..tak payahlah dok menyusahkan ibu ngan ayah,,asyik mintak duit jer..Ok..ok..back to the topic,lepas call ibu ngan yana tetiba rasa rindu pulak dah..rasa nak balik rumah jer..tu yang belek belek folder kat laptop, tengok pic pic yang ada...nak ubati rasa rindu..ceh ayaq poyo!! haha..

Gambar ni masa holiday..masatu baru jer tamat matrikulasi..satu family pergi Terengganu.. walaupon sakit pinggang sebab dok lama sangat dalam kereta,tapi  best..bukan selalu dapat holiday ngan family..lagi-lagi sejak masuk matrik, bussy memanjang...

tak nak stori mori panjang lebar,biar gambar yang bercerita..hihi..


bersama ibu,yana and ain, my little sister


me and yana




dari kiri : mimi,me,ibu and tira..
sweet candid picture!!  


Ibu saya sporting habis!! tergelak bila teringat..rindu ibu..


ni NURUL AIN,pandai posing ea..





ibu n ayah..


mcm adik ngan kakak je kan?? haha..



suka cubit pipi ain..











seriously..rindu kat ain..dia ni manja sikit ngan kakak kembar dia..masa first2x masuk MIMET,ain nangis teringat kakak lia dia..haha..




rindu!!

A040A041
"Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.
"Wahai Tuhan kami! Berilah ampun bagiku dan bagi kedua ibu bapaku serta bagi orang-orang yang beriman, pada masa berlakunya hitungan amal dan pembalasan"-(Ibrahim 14:40-41)

wassalam

jom download al Quran mp3..klik sini
free!! + pahala ^___^
Photobucket


No comments: